Äntligen färdig...

Jag hann diska klart till att CSI NY började sedan fick man nu se RAW oxå, tyckte faktiskt ätt det var riktigt bra.
Man har som sagt haft fullt upp hela helgen i frdags så hade jag "Köpinge gänget" på middag i min lägenhet vi gjorde pizza på taco skal sedan spelade vi Tp och satt och snacka, drack öl och hade en mycket travlig kväll. Kul att alla (10 pers) kunde komma det blir ju inte så ofta nu för tiden. Efter så gick jag, fidde och gusse till valvet och tog ytteligare någon öl innan vi avslutade kvällen med "en fransk" hos pölsemannen.

I lördags så var jag på 22 års fest i brösarp. Det var Malin som fyllde år och ville bjuda oss på Brösarps gästis vilket var nykommet jag hade aldrig varit där innan. Efteråt åkte vi in till stan och gick ut på grand och skakade rumpa. Jag lyckades dessutom hamna på efterfest med en massa folk jag inte kände men det var trvligt ändå synd att man inte kommer ihåg var det var någonstans bara. 

Söndagen tillbringades som vanligt på soffan tills det var dags att åka och spela innebandy vilken gick sådär vi var lite folk men gjorde det bästa av situvationen.

Och om någon undrar så får bollen plats i ringen berra vet:) hehe 

Sleep well and dream sweet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

well well det där var ju bara röta, det vet vi alla!

2009-02-03 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0