Back in town

Jaha ja, då var man hemma igen, skönt på ett sätt men synd på ett helt annat. Jag kan bara sammanfatta Eskilstuna trippen med tre ord: Drick, skratta och njut för det är precis vad det har handlat om. Jag kommer inte gå in på några detljer men fy FAN vad kul det har varit. Vi säger som i Vegas det som hände där kommer att stanna där hehe.
Och till er som undrar om hur det är att åka bil i bagaget så kan jag säga att det gick ganska bra, på vägen upp drack man öl och på vägen hem sov man dessutom så turades vi om, sen blev det en del pauser längs vägen om man säger så, speciellt "pisse pauser" på vägen upp.

Då var det snart dags för en ny vecka och förhoppningsvis nya äventyr. Dessutom fyller jag ju faktiskt år på tisdag, shit nu börjar det gå utför på riktigt.

En gångbar låt under helgen.

"We are family........"


Kommentarer
Postat av: Anonym

GOSH!!!!

2009-02-08 @ 20:47:35
URL: http://lillkarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0