Borde inte

skriva så här dags.... Men det är ju först nu jag kommit hem. Klockan är strax över 3 på natten och jag är ganska onykter. Men jag passar på att skriva några meningar. Har precis varit inne på¨banken och träffade hela IKF gänget där (elitseriekontrakt är kanske säkrat fast jag är inte säker) och det festades redigt bra. Jag träffade en jobbar kompis från kronfågel och vi söp till ordentilgt. Sen visade det sig att världen är mindre än man tror.....

vi hörs morrrron.......

ryktas om att det blir fest då oxå....

(ursäkta för eventuella stavfel, jag är berusad)

Berra is sleeping verry well, verry soon.......l


  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha! Du är skön du!

2009-02-14 @ 19:17:01
URL: http://lillkarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0