Då var man ett år äldre.....

än igår ändå känns det precis som vanligt. 26 år, fan när man tänker efter så börjar man ju faktiskt blir riktigt gammal. Om man ser till andra som är 26 och hummit med en jävla massa så ligger man efter men sammtidig så känner jag mig inte som 26 faktiskt utan snarare som 23 typ. Farmför allt så lever jag ett liv som inte många 26 åringar gör, de flesta har börjat att skaffa familj eller iallafall flick/pojkvän men än känner jag ingen panik. Jag vet folk som är över 30 och lever precis som jag, visserligen är det inte något mål från min sida men vi får väl se vad som händer. Dyker "hon" upp så kanske man sitter här om ett år med flickvän som har en bulle i ugnen hehe.

Det är väl inget jag hoppas på kanske men som sagt det lär visa sig med tiden vad som kommer att ske.

Nu ska jag hem till "päronen" för att fira min födelsedag och äta middag, bli lite upppassad är aldrig fel. Kanske man får något i pressent oxå om man har tur.

Hipp hipp Hurra hurra hurra hurra trumpetfamfar!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis din gamle räv! jag trodde du hade massor me ungar ute på bygden redan? inte?

2009-02-10 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0