Det var den veckan det...

Och den avslutades med en riktigt bra söndag. Efter gårdagens utgång så var man ganska trött i förmiddags men efter att ha vaknat till så var det gasnka bra. Åkte sen till farmor på kalas för att där bli hämtad och direkt åka till innebandyn. Där var vi visser ligen bara 6 per men för egen del fick det ganska bra ändå.

När jag kom hem fixade jag lite käk och senhar det blivit sofflocket sedan dess, kollar just nu på beck. Jag har inga driketa planer för morgondagen, men bllir det fint väder så ska jag ut på långpromenda hade jag tänkt.

Just nu under pausen i filmen så lyssnar jag lite på Nickelbacks senast platta, tycker den är riktigt bra.

See you in week 8, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0