Himma igen...

efter att ha varit himma (i köpinge). Det var en trevlig eftermiddag/kväll med päronen och "doggen". Riktig lagad mat (laxfilé) är aldrig fel och sen var jag ute och traskäde med jack och frasan. Så nu är lungorna fyllda med friskluft och kängorna med hundskit hehe. Anners har det väl inte hänt så mycke idag, sitter och kollar lite på "lyxfällan" för tillfället. Det är alltid lika fascinerande att se hur folk kan göra av med pengar som de egentligen inte har hur tänker man då?

Helgen närmar sig med stormsteg och som jag sagt tidigare ska jag upp en runda till Stockholm och det ser jag verkligen  framemot. Sen ska jag faktiskt till "frissan" imorgon hm hur tror ni att det blir denna gången? Imorgon är det ju oxå "dagen D" för malmö i hockey och jag hoppas verkligen att de fixar det.

På tvn:

"Lyxfällan"

bye bye see you later

P.S jag tar gärna emot både "ris och ros" vad det gäller bloggen, så kommentera gärna D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0