Hm...

När ska den här jävla vintern ta slut. Hörde precis att det ska komma snö till helgen. Då undrar jag den sak: Vem FAN önskade sig det?!?. Visst vi är bara inne i februari men va fan de snackar om växthuseffekten? Var är den när man vill ha den, undrar jag. Men den kommer och går som alla andra nyheter.

Men, men det är väl bara att bita ihop ett tag till och vänta på att ljuset och värmen ska komma. Resten av denna vecka kommer gå med bara farten imorgon är det dags för pokerkväll igen. Det var längesen sist så det ska bli kul sen blir det e-tuna som gäller resten av veckan. Jag kommer hem någon gång på söndagkväll (hoppas jag) så jag missar tyvärr innabandyn denna veckan.

Handen på höften och sov gott 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ä'r det nu som klagar!!!!? ;)

2009-02-05 @ 06:57:35
URL: http://lillkarran.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm missar innebandyn??? det e ingen grann historia det....ha det!

2009-02-05 @ 18:48:07
Postat av: marie

Nelson längtar iaf efter snön. Fast den rinner ju iväg så snabbt.. jaja så är livet för en skåning!

2009-02-05 @ 21:06:35
URL: http://nittonbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0