Hur stor är den risken...

Inatt brann hotellet som vi bodde på i Eskilstuna, ganska sjukt när man tänker efter men något som blir ännu märkligare är att jag var ju och hämtade ut ett paket igår i "sommarlustkiosken" och där var inbrott inatt. Hm vad ska man säga, men jag lovar jag har inte något med det att göra.
Efter att ha kollat lite på skidor imorse så tog jag en lång prommenad och när jag kom hem skickade jag ut lite jobbansökningar som hade kommit in, så nu känner man sig ganska nöjd med dagen. Vi får väl se om det händer något ikväll, anners blir det väl en kväll framför tvn.

Hörs av senare///
 Ur hörtalarna:

"She´s the One - Bruce Spingsteen" 

ja vem kan det vara?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berra din fisk. drar du med dig oturen???

2009-02-26 @ 03:52:50
URL: http://lillkarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0