Inte helt oväntat..

Nej jag vann inte pokern men jag blev heller inte sist så man kan säga att det gick sådär. Funderar just nu på vad jag ska packa tills imorgon. Hm inte altid det lättaste men det löser sig nog hoppas jag.

Något som däremot känns underbart är att "babyHawks" har börjat vinna och visa laganda på ett sätt de aldrig visat tidigare. Det är bara att hoppas de fixar att ta en playoff plats till kvalserien sen kan allt hända. Om de fortsätter att vinna borde man faktiskt åka ner till malmö och stötta dom på plats. (någon som kanske vill följa med?)

För övrigt så kan jag säga att det blev inte pyttipanna idag, (jag pallade inte) det fick bli en Big Mac & Co på Macadonkan istället.

Som en vis man sa:
"Det sägs att efter regnet kommer solen fram igen..."

Så vi hoppas på bra väder imorgon anners kan det bli en dryg bilfärd.

Natti natti girls and boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0