Jaha så kan det gå....

Då var det lördag igen, tydligen. Som ni antagligen har läst så var jag ute en sväng igår. Man fick ju fira att malmö fortsätter att vinna. Helt underbart säger jag bara. Och så länge man har mer pengar med sig hem än vad man hade när man gick ut så får man vara nöjd. Tror fan att jag vann 700 spänn igår, dealern var duktigt knäckt kan jag säga.

Men det var ju igår det nu är det ny dag och nya äventyr väntar, vi får väl se vad det blir ikväll, men det känns som att kvällen avslutas på grand ialla fall.

Efter att precis varit ute och gått en runda så har jag gjort mig förkänt av att ta en siesta på soffan. Hm ska bli gött för man är trots allt lite sliten sen gårdagen.

Ur högtalarna:

Working on a dream - Bruce Springsteen

vi får väl se vad det blir av den varan ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0