Jaha...

Då blev det snö ialla fall jag som trodde att vi skulle slippa. Jaja så länge det är kallt och den ligger kvar så gör det väl inte så mycke men om jag får gissa så börjar det smälta undan redan på fredag och sen har vi slask i en vacka innan vi blir av med skiten.
Efter gårdagens födelsedag så återgår nu allt till det nomala igen. Med skillnaden att man är ett år äldre.
Angåede vad jag fick i pressent väg som var det lite penger (aldrig fel) ett pressetkort  och lite andra små saker och självklart hade "moyan" bakat tårta (gött)

Nej nu ska jag ut i snön för att köpa frimärken  jag som trodde att alla anväde mail idag men så är det tydligen inte. Sticker nog även inom domus och köper lite annat som jag behöver:

"låt det snöa...."

eller inte

coming back soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0