Jävla datorer.....

När de funkar så tycker man att det är kanon och man blir nästan lite beroende av dom men sen när de börjar strula blir duktikt förbannad. Det har jag varit under större delen av kvällen då min internet uppkoppling inte funkat och jag har ingen aning varför. Men nu funkar det igen så det fick bli ett inlägg idag oxå.
Som jag skrev igår hade jag planer på att gå upp tidigt för att titta på skidskytten men när klockan ringde kl 0600 så stängde jag av den och sov till 1030 istället.
Igentligen aldeles för längen men, men det är sånt man får ta. Imorgon börjar skidåkningen klockan 1000 och det är ju betydligt bättre ialla fall för mig. 
Planeringen iför helgen är där den brukar vara vid denna tiden på vecka det vill säga att schemat är helt obokat men det brukar hända saker när vi närmar oss torsdag eller fredag.

Ur högtalarna:

"Same Ol' Situation (S.O.S.) - Mötley Crüe"

mmmm man bara njuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0