Lill lördag...

Fast inte för mig, kvällen har man tillbringat på soffan och kollat på bland annat "Efterlyst" och lite fotboll. Till middag blev det köttbullar och mackisar, det funkar alltid. Imorgon hade jag tänkt att åka hem till Köpinge och hälsa på "the dog" för er som inte vet så han heter Jack och är en jäkel på att jaga katter. Sen får väl moren bjuda på lite middag tycker jag hehe. Sen får man väl börja ladda inför fredagen för det är då det gäller. Allt "Babyhawks" har kämpat för står på spel och vinst är återigen ett måste för att säsongen ska fortsätta ett tag till.

Ur högtalarna:

"Three Floors Down - Kim"

jag måste säga att jag tycker den låten är bra ialla fall för att vara en "produkt" från tv.


Natti, natti, sov gott och dröm sött gott folk så hörs vi snart igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0