Maten avklarad..

Spaghetti och köttfärssås fick det bli idag. Fantastiskt gott måste jag säga ialla fall för att vara lagat av mig. Kvällen fortsätter som en måndagskväll ska göra. Det betyder sofflocket hela kvällen, först CSI NY kl 21 och RAW kl 22.

Kom just på att tänka på en sak, ju äldra man blir destom mindre bryr man sig om att man fyller år. Jag ser inte alls framemot att fylla 26, men å andra sidan har man väl inte så mycke till val hehe. 

Jag tänker ganska ofta man man kanske skulle ta tag i sitt liv på allvar någon gång  Men oftast blir det bara en tanke och åren bara rusar iväg. Kanske är det dags nu eller inte vi får väl se vad som händer detta året, ifall man kanske svänger in på en okänd väg rakt ut i mörkert och hittar något som man inte hade väntat sig.

Visst är det gött att inte ha en aning om vad som händer i framtiden, det tycker jag ialla fall att det är.

"Fredagen den 13e" på fredag och "Alla hjärans dag" på lördag.
utgång till helgen frågan är bara vilken dag som är bäst.



"I´II take you to the heaven with my AK47" 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0