Ny vecka...

Sista veckan i februari och tiden fortsätter att flyga iväg. Det blir nog en hel del fotboll under veckan kan jag tänka mig nu när Chamiones Leauge börjar igen. Imorgon fyller mitt gudbarn (och brorsbarn) Josefin ett år och jag har precis lagt ett grattis kort på lådan. Familjen ska åka upp till Stockholm till helgen för att fira henne vilket innebär att jag missar innebandy även denna gång. Men sånt är livet, det är bara att bita ihop och komma igen nästa gång istället. Sitter och fundrar lite på vad man ska hitta på till middag. Jag tror att det blir "fish & chips a la berra" vilket betyder snabbmakaroner och fiskpinnar hehe. Det blir ju nästan samma sak.

Sen blir det som vanligt under måndags kvällarna CSI NY och sen RAW framför tvn.

Men detta återkommer jag nog till lite senare.

Ur högtalarna:

"You Give Love A Bad Name - Bon Jovi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0