Positiva nyheter...

är man fan inte van vid i detta landet, inte för att jag bryr mig speciellt mycke men visst är det kul att det äntligen händer något roligt i nyhetsväg. Jag talar självklar om att "Vickan" ska gifta sig, visserligen kommer det vara kraftigt uttjatat redan´om några dagar men det får man väl ta.
Tvättnigen fixade sig till slut, det var bara en maskin som funkade så det tog längre tid än vanligt men nu är det klart, jag har även varit och hämtat paketet som jag skrev om igår och det var vad jag hade beställt så då får man väl vara nöjd (för er som är nyfikna kan jag berätta att det var två böcker).

Fotbollen ikväll kommer nog att avnjutas på O´learys, men i vilket sällskap är inte riktigt klart än. På menyn idag står det pyttipanna, jag funderade lite på att äta ute under fotbollen men det kostar mer än det smarkar speciellt en tisdag.

Ur högtalarna:

"Knockin´ on Heavens Door - Guns N´Roses"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0