Sleeeten....

Jaha då var det söndag igen Jippi!!!!! (not). Gårdags kvällen var mycke lyckad och köpingegänget hade treligt som tusan. Vi åt och drack som spelade "kampen mellan kvinnor och män" och ska jag vara ärlig så har jag absolut ingen aning om vem som vann (hade tydligen annat att tänka på). Därefter blev det utgång (grand), det dansades friskt och dracks ytterligare några öl.
Så det är kanske inte så konstigt att man är lite sleten idag, det ryktades om att vi skulle åka pulka men det blev inget för det är för varmt och det gör inte mig speciellt mycke. Jag laddar inför innebandyn istället.
Ytterligare ett rykte säger att det blir en sensationell comeback idag, men jag tror det inte förrän jag sett det. Sen ber vi för malmö idag oxå, ny måste match men vi hoppas på att flytet fortsätter.

på tvn:

Skidor (tror jag, pallar knappt kolla)

bonga trumman ekar i skallen (hm att man aldrig lär sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0