The Roadtrip can begin

Jamen då var det snart dags för avfärd. Väskan är packad och ölen på kylning. Om ni har tur kommer jag att lägga upp bilder från resan här under helgens gång anners får ni vänta tills nästa vecka.

Om 12 timmar ligger man i hotellpoolen och dricker öl inte helt fel när man tänker efter. Men för ska vi averka 60-65 mil i bageluckan på en bil hm. Det blev ingen minibuss som var tanken från början utan en vanlig volvo v70 och vi blev inte lite många heller men vi är ändå 6 pers. Jag känner på mig att det är jag som får tilbringa mest tid i bagaget. 

Men vid detta laget känner ni ju mig, det är bara att bita ihop och gilla läget.

"Always look on the bright side of life"

Bye bye, see you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bagageluckan???? usch!!!

trevlig resa! ;)

2009-02-07 @ 04:00:21
URL: http://lillkarran.blogg.se/
Postat av: marie

men det låter ju lite knökigt. Tevlig resa!

2009-02-08 @ 11:05:32
URL: http://nittonbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0