Varför inte....

det då???? Jag och några polare skulle gå på bio ikväll, vi tänkte se Valkyria men det visade sig att den går inte i stan. Det är ju så jävla typsikt när där äntligen är en flim man vill se så går den inte. Det får väl bli till att hyra eller ladda hem någon istället.
När jag var ute och gick en runda innan idag så visade det sig att snön redan har börjat smälta bort inte helt omväntat kanske  men ack så onödigt. Men bor man i skåne så gör man.
Jag tänkte laga lite mat nu men jag har ingen aning om vad, antagligen steker jag bara upp några burgare, det funkar alltid.

Vi får väl se vad det blir av kvällen men något händer säkert.

Ur högtalarna:

"Laugh 'n' A ½ - D A D"

fin musik det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0