Då var man pank igen..

Eller kanske inte ritigt än. Men det blev bra mycke dyrare än jag hade tänkt mig men så är det när man inte har handlat på länge. Men å andra sidan lär det drya innan och behöver göra det igen.
Bara städningen kvar men jag tror att jag skjuter upp det tills imorgon pallar inte idag. Man ska ju snart börja laga middag oxå och jag måste diska innan dess för det gjorde jag ju inte igår.

Är det någon där ute som vill köpa ett par högtalare?? Jag har ett par som är till salu, så är ni intresserade är det bara att höra av sig.

Ur högtalarna:

"Human - The Killers"


Kommentarer
Postat av: marie

du ska väl inte lura på oss något gammalt skräp igen väl... ;-)

2009-03-03 @ 21:55:48
URL: http://nittonbilder.blogg.se/
Postat av: berra

Va?! Luras det har jag väl aldrig gjort hm eller? ;)

2009-03-04 @ 00:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0