Film igen...

Jaha då var det snart dags att gå och lägga sig igen. Ännu en dag går mot sitt slut och idag lossnade äntligen tummen hehe.  Städningen tog tid men det blev faktriskt riktigt bra ialla fall om man jämför med hur det såg ut här innan. Jag tvättade t.o.m golvet så nu kan man spegla sig i det. Nu ikväll har jag kollat på Valkyria men inte på bio som jag pratede om innan utan jag gjorde på det olagliga sättet och laddade hem den gratis.

Imorgon är det äntligen fredag igen och helgen ligger framför en, vi får väl se vad som händer men utgång lär det bli någon av dagarna men som sagt är inget bokat än och jag är öppen för förslag.

Ur högtalarna:

"Don´t Cry - Guns N´Roses"

over & out for today

Kommentarer
Postat av: Anonym

BUSE!!!!

2009-03-06 @ 01:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0