Filmkväll...

En lång promenad och sen en film på det är vad det blev. Filmen hette "Transporter 3"  och var en action av det mer överdrivna slaget men helt ok underhållning ändå.
Dessförinnan hade jag själv gjort tacogratäng igen, hm det håller på att bli en vana men jag tycker både att det är grymt got och ganska lätt att fixa ihop dessutom vet jag ju vad jag ska äta imorgon oxå (rester sen idag). Inte nog med detta för som sagt så fick jag ju diska innan jag lagade mat men idag gjorde jag det även efter att jag ätit så nu är där rent och snyggt i köket. Så imorgon blir det resten av lägenheten som ska städas.

Nä klockan har slagit läggdags redan så natti natti gott folk så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0