"Fish & Chips a la Berra" och en gammal polare...



Som ni ser så blev det riktig lyxmiddag idag hehe. Men det gick snabbt och smaken var det inte heller något större fel på. Jag har precis kollat på "Mästarnas mästare", det var ju final idag och som väntat vann Per Elofsson men det var ganska spännande ändå.
När jag var ut och traskade tidigare idag så sprang jag på en gammal polare, jag frågare om han skulle med och fika men han var lite för stel i benen för tillfället så vi fick skjuta på det till en annan gång. Men han fastande ialla fall på bilden här nedan.




Ur högtalarna:

"On My Way - Phil Collins"
från filmen "björnbröder"

Sov nu gott så hörs vi imonn.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyxmat :) men fasen vad gott! skulle kunna göra mycket för den tallriken nu!!!

2009-03-27 @ 06:34:57
URL: http://lillkarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0