Lite trötter...

är man allt efter en ganska lång dag. Det blev mackisar, ostsnitsel och béarnaisesås inte dålig för att var gjort av mig och på en måndag dessutom. Imorgon står det storhandling och städning på schemat, inte så värst kul kanske men det måste ju göras det oxå.
Tv kvällen var väl ingen höjdare den heller tycker jag, det brukar vara mycket bättre och dessutom är jag inte på rätt humör ikväll (ganska nere faktiskt men vet inte riktigt varför, det går väl över efter lite sömn hoppas jag).

Inga andra större skandalen heller att rappotera om i helgen, inte vad jag har hört ialla fall. Men så har ju inte jag varit hemma heller så det är väl kanske inte så konstigt att folk tar det lite lugnare då hehe.

Ur högtalarna:

"Håll ut - Tomas Ledin".

den passar perfekt just nu

he det gött, så hörs vi snart

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska pigga upp dig på söndag, för du kommer väl då?

2009-03-03 @ 21:57:19
Postat av: marie

förra inlägget var mitt.

2009-03-03 @ 21:57:50
Postat av: berra

Självklart är jag redo för att spela på söndag, jag längtar redan jag har ju inte gjort av med vad jag skulle förra veckan hehe.

2009-03-04 @ 00:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0