Malmö nästa...

Då var denna vecka nästan över men nu kan man ju inte klaga länge för solen skiner även idag. Jag ska aldeles strax ta bussen hem till Köpinge och "päronen" för att äta lite och leka lite med doggen sen bär det av till malmö. Det är ju som sgat konert ikväll och Lundell står på scen.  
Tyvärr missar jag ju köpinge träffen denna gång men så kan det vara iblad och alla kan ju inte kunna alltid så är det bara och de klarar sig säkert utmärt utan mig även fas skandal risken minskar dramatiskt.

Måste rusa till bussen nu men jag kanske skiiver inatt anners gör jag det imorgon i vilket fall som helst så får ni ha det så bra så hörs vi snart.....

O & O.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0