Så kan det va...

Jaha det blev en betydligt lugnare fredagkväll denna veckan. Jag har suttit själv hela kvällen (snyft). Efter pizzan blev det sofflocket och sen blev man liggande tydligen och det var ingen annan heller som orkade ta tag i något men imorgon blir det ialla fall fest. Nu har jag inte riktig koll på alla som läser detta men jag vågar ändå bjuda hit er på förfest imorgon. Vi säger väl vid 7 tiden så har väl alla kommit tvid 10  tiden hehe.

Lägg gärna ett mess om ni kommer så jag vet hur många vi blir.

Snart dags att sova tror jag om jag kan känns som om man har lite överskotts energi.

Ur högtalarna:

"Danger Zone - Kenny Loggins"
 
det är soundtracket till "Top Gun" om ni undrar

ses imonn

zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0