Tillbaks igen...

Tänkte förklara mitt förra innlägg först. I fredags förlorade malmö matchen jag talade om tidigare vilket betydde att säsongen tog slut. Mitt sogearbetet (i fredagskväll) så ringde telefonen och jag hängde med upp till stan en runda. Denna runda blev ialla fall för min del ganska blodig och när jag kom hem var jag lite väl aggresiv. Men min känner ju mig så nu efter någon dag är jag helt återställd.
Trippen till Stockholm var mycket trevlig, visserligen var jag grymt trött i lördagsmorse när jag blev hämtad men ganska snart var det mycke bättre. Det blev god mat och trevligt sällskap och självklart en hel del lek med födelsedags barnet.

Nu väntar en ny vecka med nya äventyr och jag kommer självklart att fortsätta skriva om vad som händer.

Ur de nya högtalarna:

Inget för de är inte inkopplade än

see you soon

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Hej!

Vi saknade "liraren" på innebandyn ikväll....ses nästa vecka..//Stoffe

2009-03-01 @ 20:27:40
Postat av: berra

ska jag vara ärlig så saknade jag att spela, istället satt man i en bil och sov

2009-03-01 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0